reklama

Večne nespokojní

V zime je nám príliš chladno, v lete príliš horúco.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (24)

V sobotu k námna západné pobrežie zavítala jeseň. Spadli prvé listy a skoro ma odfúklo.

Jeseň bola tentorok krátka. V nedeľu nám napadol prvý sneh.

Obrázok blogu


Vo vzťahu som sacítil nesvoj, v polročnej samote mi je smutno.

Ale aspoň mi ľudiazávidia, že bývam sám. Zvyčajne tí šťastne zosobášení so záväzkami.

A ja zatváramoči pred párikmi, keď si vyrazím sám do mesta a uši pred vydatýmištyridsiatničkami, ktorým sexuálne haraší.

Ako radovýpracovník som nemohol prísť na meno svojej šéfke, ako šéf ťažko rozdýchavamniektorých zamestnancov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Veľké reči veľkýchkamarátov, že ma prídu rozveseliť svojou návštevou. Desiatky kamarátov. Tento rok prišli dvaja. Pri správnomrozostavení hviezd to stihne do Vianoc ešte jeden.

Stretnutie s poslednýmidvoma bezdetnými spolužiačkami zo strednej, ktoré zabudli na chuť becherovky.

Otvoriť si islandsképivo z Bosny alebo z Hercegoviny, uvariť si zelený čaj z Indie,rozvaliť sa v kresle a pustiť si mrazivú hudbu Sámov. 

Adjágas - Ozan

To sú tie náhle zábleskyradosti.

Bol by somšťastnejší s domom, mačkou a hojdačkou?

Začínam pochybovať.

Prečo je tak ťažkérobiť kompromisy, používať na druhých rovnaký centimeter ako na seba a nemyslieť v prvomrade na seba? Stretávam len samých nesprávnych ľudí?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Život v kolečkáchpráca - prázdny byt. Internet a TV (tú mi vlastne minulý týždeň úspešne vypli,prechod na digitálny signál, treba si zájsť kúpiť dekodér).

Nejaké to kino,divadlo, čerstvý morský horský vzduch.

Náhodné stretnutiana letisku.

Výlety za hranicemožností, od horúceho po chladný ostrov v Atlantiku, k tomu nejaké toafrické safari.

Mal by som byťšťastný.

Kde sa stala chyba?

Daniel Sloboda

Daniel Sloboda

Bloger 
  • Počet článkov:  116
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Amatérsky cestovateľ, profesionálny farmaceut so sklonom k radosti zo života... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéKultúraNORGECESTYKuba

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu